Krůček po krůčku ...

4.7.2011

Tak z nejmenovaných zdrojů jsme se dozvěděli, že došlo k tragické události, kdy muž středního věku skočil ze Žďárského železničního mostu do řeky Sázavy. Policie zatím neposkytuje v průběhu vyšetřování žádné informace a tak se můžeme jenom dohadovat, co vedlo muže k takovému činu. Jakmile se něco bližšího dozvíme, budeme vás informovat. Nicméně se nám podařilo získat fotografie z místa neštěstí, které vám předkládáme k nahlédnutí.

Stále probíhá pokládka zeleně, natřeli jsme místní komunikaci šedou barvou a zasypali přes sítko jemnou kamennou drtí. Ploty od Auhagenu jsem přestříkal na vhodnější barvu a začal jsem s jejich lepením na místa budoucích parcel domků. Vašek prováděl patinu na skalách a u jednoho domku vyrval kus klihové krajiny a nahradil ji skálou ze sádrových odlitků. Následně vše napatinoval a zazelenil. Já jsem se zase vrhnul na obilné pole, které jsem použil od firmy Polák, ale před lepením jsem to pracně svlékl z té nepraktické folie… Ještě musím sehnat nějaké červené trsy trávy v podobě vlčího máku a vlepit je do krajů pole, jak to občas bývá.

Jirka stále dělá boční čela kolejiště a taky nám začal lepit polystyren na terén pod hradem. Za zmínku ještě stojí, že ta čela dělá pro případný servis a údržbu oddělávací a v některých jsou udělané výřezy pro náhled do skrytých částí. Tyto následně zasklíme a podzemí náležitě osvětlíme.

Jinak jsme se rozhodli, že v době prázdnin budeme jezdit středa, čtvrtek, sobota a neděle vždy od 10 do 17 hodin. Po prázdninách se rozhodneme, jestli neomezíme provoz či zavřeme úplně, třeba až do vánoc. Je to dosti náročné dělat krajinu, vytahat všechny krabice, stromy, foliáže. Musíme mít vše po ruce, aby si oči mohly vybrat ty správné materiály na stavbu. No a před výstavou to musíme vše poklidit, vysát celé kolejiště, setřít podlahu, vyčistit koleje. Nebudeme ale předbíhat událostem, uvidíme co se nám podaří udělat během léta, neboť účast na krajině přislíbili jak pan Pospíšil, tak Roman Bezucha. Sami sice také tvoříme, ale u té piplavé a mravenčí práce, ten čas utíká hodně, ale hodně rychle a přibývá to oproti hrubé stavbě po malých krůčcích.

Projekt podpořili: