Technické údaje

Plocha kolejištěcca 55 m2
Tvar kolejištěskoro uzavřené písmeno „U“ délky 28m a šíře 1,8m
Rámyzákladní rámy svařené z profilů 40x20mm a na nich je dále provedena výdřeva pro položení desek. Šíře rámu jsou od 1,6m do 1,8m, délka rámů od 1,6m do 2,3m.
KolejivoPeco Code 075
Délka kolejícca 600 m
VýhybkyStřední
Počet výhybekcelkem 168 ks instalovaných v osmi nádražích
Řízení kolejištěprogram Model Jop od firmy Maraton model
Ovládání výhybekve skrytých nádražích jsou použita telefonní relátka s vrchní kotvou, ve třech viditelných nádražích jsou přestavníky typu "Želva"
Návěstidlasvětelná AŽD pro Žďár nad Sáz. a přilehlou dvojkolejku, vzor CCCP pro Nedvědici a mechanická pro Nové Město
Viditelná nádraží3, Žďár nad Sázavou, Nové Město a Nedvědice.
Zastávka1, Hamry nad Sázavou
Skrytá nádraží5, s pracovními názvy: Brno - dolní, Havlíčkův Brod, Rožná, Tišnov a Majlont (Brno-Maloměřice)
Podloží pod kolejemidesky OSB tloušťky 12 mm či 8 mm a podkladový korek tloušťky 2mm ve skrytých částech a korek tloušťky 5mm na viditelných částech.

Projekt podpořili: