Plánek portálového jeřábu pro vykládku uhlí na Žďase
Prostor, kde by se měl pohybovat..
Panťák v podání Honzy Málka, získává barevný kabátek
Rozpracovaná rampa do Nového Města
Zde bude k dispozici dřevařským závodům
Trochu patiny ze štěpek stromů
Michal vyrábí z balzy přechodové můstky mezi kolejemi
Něco bude muset ještě předělat, než to bude podle mých představ..
No balzy má ještě dostatek, tak ho to nijak nezaskočí...
Výroba a polepování rampy v Novém Městě
Přední stěna rampy je přefocená a vytištěná skutečnost, panely jsou od firmy Model Scene
Mechanické zátiší
Vyříznuté podloží pro budoucí nástupiště
Petr vlepuje podkladní korek, místo původního štěrkového
Vlepeny podkladní betony, na vrch přijdou opět panely
Na tomto přejezdu plánujeme mechanické závory
Zde budou pouze výstražné kříže.
Vyrovnání nerovností stěrkou na sádrokartony
Úprava přejezdu do finální podoby
Zde již proveden základní silniční nátěr
A zasypání štěrkem kolem vozovky
Parní nostalgie v rozpracovaném perónu
Zde to také čeká již na své dokončení
Teď přijdou na řadu závory a jejich pohon pomocí serva
Moje maličkost s Dušanem, při plánování ovládacích panelů pro posun
Výklopný a vytahovací panel pro obsluhu rozpojovačů a výhybek pomocných stavědel
Petr rozmotává kabely pro zapojení posledních návěstidel ve Žďáře
Tomáš při nastavování programu Model Jop
Poslední dvě seřaďovací návěstidla zapojena, Žďár je kompletní
Upravená předvěst firmy Viesman
Další z našich věrných příznivců je Pavel od Olomouce. Malířka mu namalovala to nejkrásnější co kdy na kolejích jezdilo
A tady ji máme již při testovacích jízdách, kdy se její předělávky chopil Pavel Stupka
Celou dobu byla u mne v depu na kolejišti www.kolejiste-zdar.cz Ti bystřejší ji poznají z právě vydané knihy Kolejiště našich modelářů
Rozhýbat tento stroj se pokoušíme již třetím rokem...
Snad se to Pavlovi podaří a i přes menší problémy s osvětlením bude po našem kolejišti jezdit.
Abych to ještě uvedl na pravou míru, tak ta mašina patří Radku Panchartkovi z Prahy a mám ji svěřenou do osobního užívání. Jen uhlí mi mohl dát více, do těch kopců to pálí až hrůza...
Petr u svého portálového jeřábu
Nejste sami, my na to taky koukali s otevřenou pusou...
A tady vidíte skutečnou předlohu
Sice je na tom ještě hodně práce, ale rýsuje se mu to pěkně
Bary musel být střídán ve službě
Sypání budoucího hrubého asfaltu kolem kolejí v Nedvědici
Po zaschnutí to přijde jemně přebrousit a nabarvit
Opět technická porada
Začátkem roku za námi přijel opět Bob. Zde při kontrole mojí práce
Jako by chtěl říci, tohle všechno mám zpracovat...
No a už mi zas chystá práci
Došlo i na sázení zeleně
Rozpracované a ještě ne zcela dokončené svahy
Dušan si dává do pořádku elektroinstalaci
Toho pána jsem tu ale pěkně dlouho neviděli..
Nicméně zahrady a záhrádky dělá nádherné
Petr servisuje auta Faler car systému
Zkušební jízdy probíhají pod přísným dohledem zkušebního komisaře
Rozvržená zeleň před lepením
Hodně kopců, málo zeleně
To bylo něco na záda...
No ale po lítém boji jsem stejně zvítězil..
Na řadě je další kopec, tento ale v dosahu rukou
Vypadá to sice snadno, ale opak je pravdou. Trvalo mi to pět hodin, než bylo hotovo
Na pozadí zbývá ještě zatravnit celý kopec kolem Vítochova
Trochu stromů nám již nesměle vyrostlo..
Srážka pendolina s čistící soupravou. Jó nehoda není náhoda...
Bary šetří prostorem...
Moje žena při patinování plotů Žďasu
Paní malířka vím, čím udělat radost